søndag 3. februar 2013

Prosjekt oppussing.

Jepp, omsider er scrappegjesteroterommet ryddet, tømt og vasket. Jeg har bestemt meg for å prøve pure & original kalkmaling på i allefall en vegg. Men, butikken (den eneste i Verdal/Levanger - så vidt jeg vet) som skal begynne med malingen, har ikke fått første forsendelse enda.. Men, det gjør ikke så mye, for da vinner jo jeg å male listverk, og ikke minst møblene jeg skal ha på mitt nye gjesterom. Og joda, jeg har kommet godt i gang! Jeg er jo en jævel med maskeringstape, så dette lover jo godt... Bare se her.... :)
Jupp, vindu med maling.. Neste gang SKAL jeg kjøpe maskeringstape før jeg maler... Heldigvis har jeg malingsskrape. :)

Så var det klenodiene da.. Se her:
 Nattbordet, som jeg kjøpte for en hundrelapp på "søppelbutikken" Bruktbo, på Mule i Levanger.
Familievogga.

Vel begge skal forandres en liten anelse, og bli nye i hvitt. Tidkrevende, og litt av en petimeter
jobb, som kanskje ikke passer meg alltid, ettersom alt egentlig skulle vært ferdig i GÅR!!!! Men, det går jo fremover... Se her:
 Familievogga blir ny, men det tar for laaaaaaaaaaang tid.... Huff, skulle sikkert sprayet vogga, istede for å male med pensel...
Det samme gjelder sikkert for nattbordet... Skal tro hvor mange strøk jeg må ha, før den vonde grønnfargen blir borte?

Jaja, jeg får vel bare fortsette, for kalkmalingen kommer ikke noe kjappere av at jeg venter med hendene i fanget. Får vel lete frem strikketøyet, mens jeg venter på at malingen skal tørke.

Tuddelu. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar