tirsdag 12. februar 2013

Knott meg her og knott meg der...

Ja, endelig ble det knotter på mitt nymalte nattbord. Men, det er jo et hav av lekre knotter, men liksom ingen som lyste mot meg... Helt til jeg kom til en av nisjebutikkene i bygda, Cartofflene. :) Der var de jo! De bare ropte etter meg, og nattbordet mitt. Gjett om jeg ble glad! Og ettersom jeg hadde tilgodelapp på butikken, så ble det jo bare 6 kroner å betale for begge to. Kjempefornøyd med den handelen må vite.. :) Fikk et skikkelig gammeldags preg over seg, akkurat midt i blinken for hva jeg jakter etter. Bare se her:
Jepp, jeg er meget fornøyd! :)

Et lite nærbilde av den ene knotten er vel egentlig på sin plass, ettersom jeg ikke heeeeeelt fikk frem detaljene i knottene. :) Her:
Litt shabby maling, men det er bare et nattbord. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar