torsdag 31. januar 2013

Ja, je sitt å glor...

På en masse forskjellige blogger. Og en av mine absolutte favoritter har vi her. Snakk om kreativ og dyktig dame! Hadde jeg bare vært halvparten så flink, og hatt dobbelt så mye tid, ja da hadde jeg vel skulle gjordt jeg også. Menmen, jeg får vel bare nøye meg med å nyte synet av hennes kreativitet! Jeg følger henne på FB også, og der legger hun ut en masse flotte oppskrifter, og ikke minst lekre bilder, jeg kan sikle litt etter... Ta en titt i bloggen hennes du også!

http://hobbymegher.blogspot.no/2013/01/fremganf-for-oldemor.html?spref=fb


2 kommentarer:

  1. Åh! Kjære vene!
    Nå ble jeg jo helt rørt her jeg sitter! <3
    Tusen takk for så kjempehyggelige ord!

    Jeg legger deg til i blogglisten min, er det ok?

    Tuuuusenvis av klemmer til deg!
    Håper du har hatt en kjempefin dag!
    -For du gjorde nettopp min bedre, ihvert fall! <3

    -Torunn/ITH.

    SvarSlett
  2. Så koselig at du svarer på innlegget mitt. :) Jeg er en stor beundrer av arbeidene dine! Du gir meg en masse inspirasjon, tusen takk for det. Ja, legg meg gjerne til i blogglisten din. :) Det innlegget med bestmorrute-teppet ditt var helt utrolig lekkert! Er en anelse misunnlig på dere heklere... Men, jeg får vel holde meg til det jeg kan få til med mine to venstrehender.. ;)

    SvarSlett