mandag 10. september 2012

Triste dager...

Nå nærmer det seg slutten, for kattene... Onsdag skal det bestilles dyrlegetime, for da må kattene avlives... Huff, det er så fælt å tenke på, men lille gullet mitt har blitt så allergisk, så vi kan ikke utsette det lengre... :( Vi må ta kattene først, så får vi se hvordan det går. Hunden SKAL vi vente med, altså prøve å ha en periode, men, hvis snuppa mi ikke blir bedre, så må vi nok desverre ta ham også... Huff, hjertet mitt blør, men jeg ser ingen annen utvei desverre. Markedet for katt er desverre mettet, og jeg kan ikke brenne inne med kattene nå som jenta blir syk.... Håper bare hun får beholde hunden sin, for han er hennes ene og alt... Også vil hun jo så gjerne fortsette å ri, så vi trenger ikke trigge allergien med katter.. Snufs... Vel, det var dagens klage. Nå skal jeg stenge pc'n for å kose meg med den lille røde guttepusen som plutselig hoppet opp i fanget for kos... Også jeg som aldri kunne tenke meg et liv uten katt... :(
Snufs...

Tuddelu...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar