onsdag 27. juni 2012

Travle dager i hulen...

Jada, her skjer det saker og ting. Vi har nemlig hatt familieforøkelse!!!! Begge pusene mine har fått kattunger, og jeg har blitt BESTEMOR!!! :) De er så nydelige og gode disse søte små. Men, jeg har litt av en jobb forran meg, nemlig å finne gode hjem til mine søte små... Jeg vil jo ikke ha nye eiere som ikke bryr seg... Kull en er ei jente og en gutt, tigerstripet svart/grå tonet, som ble født 28.05, og kan få flytte til nye hjem 20.08. Her er de:

 Søskenbilde, litt vanskelig å vise hvor pene de er, for de gjemmer seg hver gang jeg prøver å ta bilde. "Kamera-sky" kanskje?
 Lillegutt, han ble født sist. :)
Lillejenta, hun er eldst i flokken. :)

Kull to ble født lørdag 02.06, og mammaen hadde en stri tørn med å få dem ut, noe som krevde en assistert fødsel. Jeg var den heldige utvalgte jordmor, som måtte bistå med å forløse barn to. Det er tre kattunger i det kullet, ei jente, tricolour, og to gutter, som er røde og hvite. :) Jenta er eldst. Disse er leveringsklare 25.08.12 Og her er bilder av dem:

 Storesøster og minstebror. Ser ikke helt hvor nydelig jenta er på dette bildet, men hun er skjønn..
Mellomste bror, som måtte ha litt assistanse for å komme seg ut... Han ser litt "annerledes" ut, men jeg kan ikke se noen utviklingsmessige avvik på ham så langt...
 Et litt bedre bilde av fargene til storesøster.
Alle tre samlet, mest for å vise fargene til jenta mi. Hun er så skjønn. :)

Har du lyst på katt? Eller kanske du kjenner noen som har lyst på en kattevenn? Ta gjerne kontakt, legg igjen en kommentar under innlegget, for det setter jeg stor pris på. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar