mandag 13. februar 2012

Mandag, og ny uke.

Hmmmm, blåmandag kan det vel også kalles. Vel, det føles i allefall sånn ettersom vi har fått magesyke i hus. Hehe, får vel skylde på gårsdagens morsdagsfeiring. Vi tålte vel ikke alle kaloriene vi så glupske hadde i oss. Men, godt var det uansett, og så glad som jeg er i god mat og søtsaker, så gjentar jeg det mer enn gjærne! Her er i allefall sjokoladekaka vi så glupsk satte i oss:
 Før glassuren..
Den ser ikke så stor ut, men skinnet bedrar... Den er diiiiiiger, og ikke minst, den ble kjempe høy! Og så saftig at den smelta i munnen!!! Yummi! Skal nok bake denne flere ganger! Men, neste gang skal jeg lage firkløver lokk til kaka, siden det er en av favoritt - sjokoladene mine... Blir helt søthungrig bare jeg tenker på det... Vann-i-munn-i-vann.... Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar