lørdag 28. januar 2012

Så var da helga her... Igjen.

Ukene går sannelig fort, synes nesten ikke jeg vinner bli ferdig med en helg, før den neste er over meg. Velvel, denne helga har jeg tenkt å benytte til noe helt spesielt. Jeg skal støpe litt småtteri i betong. Jeg har så lyst til å lage meg lysestaker, engler, madonnaer, ornament, hjerter, hyller og div annet småtteri. Men, jeg mangler desverre former å støpe i. Heldigvis kan jeg improvisere litt. Jeg fikk konfekt i julegave, og den lå i en hjerteformet eske. Så heldig for meg at jeg ikke kastet denne, for den blir jo perfekt å leke seg litt med... Bilder kommer senere, for nå må jeg få gjordt litt huslige sysler, så samvittigheten ikke sliter så fælt når jeg leker meg med hobbyting senere i dag. Tuddelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar