mandag 30. januar 2012

Mislykket betongprosjekt...

Vel, ikke helt da. Jeg kunne jo ikke dy meg, måtte bare prøve å røre på noe før betongen var herdet. Ikke lurt nei.. Arbeidet mitt sprakk på flere steder, men heldigvis var ikke dette hjertet mitt da. Hell i uhellet allikevel med andre ord. Bokstaven M i HOME gikk litt i oppløsning kan en vel si. Har forsøkt å bøte på skaden, men tar ikke sjansen på å se om skaden ble helet riktig enda. Så støpte jeg noen sommerfugler, i alt 8 stk. Men bare de 5 minste overlevde. Og de ble ikke helt bra.... Hadde desverre ikke fått ut alle luftboblene, men man lærer så lenge man lever. :) Her er de 5 som overlevde i allefall...



Måtte legge ned målebåndet for å vise størrelsen på sommerfuglene. Ikke store greiene egentlig. Hihi, kanskje ikke så rart at sementspaden min ble litt stor? Den er jo beregnet på  støpe murer med.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar