søndag 22. januar 2012

Deilige søndag.

Ahhh, for en fantastisk herlig dag! Har vært oppe en stund nå, liker så godt å nyte stillheten, før resten av huset våkner til liv. :) Ingenting er så deilig som å nyte en god kopp kaffe, og å bare høre hvor stille det er. Hmmmm, oppdaget et lite merkelig fenomen i kaffekoppen min. Trodde ikke kapsel kaffe lagde mønster, men der tok jeg feil...
Kanskje det går å bli spådd i kaffeskum også? Et vakkert hjerte var det i allefall. :)

Vel, når morgenstunden er ferdig utnyttet, så må jeg vel komme i gang med dagen. Startet på et nytt prosjekt i går... Skal nemlig pusse opp et lite avlastningsbord. Er spendt på om jeg får det fint. Et lite problem var at bordet har en gummimatte midt på bordflaten, ogden har jeg IKKE tenkt å beholde i originalfargen... Men, Häftgrunn ble bare seig på gummien, men litt bedre i dag vel og merke. Skal prøve å pusse ned grunninga, for å grunne på nytt snart nå. Jaja, her er et bilde av bordet før grunning:
Søtt, ikke sant??? :) Gleder meg til å få det hvitt. :)
Jaja, tilbake til kaffekoppen. Tuddelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar