mandag 14. november 2011

Hønmøt....

Ja i kveld braker det løs... Vi jentene skal treffes hos meg. :) Det er min tur å holde "hønmøt" eller som kjent for flere, en god gammeldags sy-forening, vel og merke uten sy delen. Jeg synes disse møtene blir bare mer og mer prat, og mindre og mindre koselige aktiviteter, så i kveld er det jeg som styrer kvelden, og tar skeia i den andre hånda... :) Vi skal ha JULEVERKSTED!!! Jippi! Jeg tenkte å lage poster, så vi kan variere aktivitetene litt... :)) Håper bare jentene liker det vi skal gjøre. Bilder av det jeg lager kommer senere.

Men, nå må jeg avslutte... Har litt å organisere før kvelden kommer.. Tuddelu. :)

2 kommentarer:

  1. Høres såå koselig ut med slike jentekvelder.

    Ønsker dere en finfin kveld,
    hilsen Lottemora

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Men kvelden ble desverre utsatt... Litt kjedelig, særlig med tanke på alt en gjør som forberedelser til en sånn kveld, men sånn er det bare. Vi flytter heller kosekvelden vår. :)

    SvarSlett