mandag 7. november 2011

Førjuls giveaway..

Så prøver jeg lykken en gang til.. Vant jo konk på sida til Hilde Heimdal, men har ikke fått beskjed om hun har fått mail fra meg, eller melding om hun har sendt overraskelsen jeg venter så spendt på... Kanskje hun har glemt meg??? Vel, denne gangen prøver jeg lykken hos Mias interiør... :) Kankje hellet mitt snur en gang??? Jeg håper i allefall det... ;) Hun har en liten førjuls giveaway hvor dette er en av premiene :



Lekkert ikke sant?? Resten av premien / premiene kan du se her:


http://miasinterior.blogspot.com/2011/11/frjuls-giveaway.html

Gjett om jeg  gleder meg til 01.12.11 da... For da er det trekning, og det er dagen før bursdagen min... :)))) Kanskje det påvirker hellet mitt? Vel, nå har jeg i allefall to lodd på giveawayen, må vel utføre resten, så kanskje jeg får tre lodd? Hehe, alt for å øke vinnersjansene... Tuddelu..

2 kommentarer:

  1. Heisann Eva!!

    Velkommen som følger inne hos meg...Håper du vil trives og kan la deg inspirere:)

    Lykke til i give awayene:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hei Linda.
    Takker så mye for sniktitten inne hos deg. Ble imponert over heklingen din! Og de fine bildene. Blir spennende å sniktitte med jevne mellomrom. :)

    Eva.

    SvarSlett