tirsdag 8. november 2011

Etterlysning....

Ja nå kommer årets etterlysning... For 3 - 4 år siden kjøpte jeg noen scrappe ark, rettere sagt to cardstock'er. Problemet er bare det at jeg husker ikke hvor jeg kjøpte dem. Finner dem heller ikke i noen nettbutikker, kun i USA, men da blir det dyrt med shipping... (...Og ikke har jeg prøvd å bestille noe fra "over there" før heller så...) Så nå prøver jeg bloggen, kanskje du vet hvor jeg kan få tak i disse? Bedre ark har jeg nemlig ALDRI hatt.... Arkene/blokkene heter Core'dinations og typene ark jeg er ute etter er "Vintage Collection" og "Black Magic"... Hjelp???
Sånn ser de i allefall ut:



Dette er råstilige ark, for en kan gjøre så utrolig mye spennende med dem. Håper noen gløtter innom bloggen min, og legger igjen noen små spor, en nettadresse eller lignende, så mor får seg nye ark... ;)) Dette er blokker i str 12"x12", som er den størrelsen jeg bruker mest. :) På forhånd takk... Tuddelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar