søndag 16. oktober 2011

Nytt kjøkkenbord.

Jada, finn.no er ei topp side. Fant meg drømmen av et lite kjøkkenbord der, og heldigheta var at det faktisk hadde bosted i bygda mi. <3 Forelsket meg pladask i dette trebordet med løveføtter. Rett og slett bare nyyyydelig! Og jeg måtte jo bare ha det! Glad og lykklig over at det enda ikke var solgt, kjørte jeg oppover for å hente dette bordet. Men, som seg hør og bør, fikk jeg selvfølgelig ikke bordet inn i bilen min... Selger syntes dette var riktig tragisk, og tilbød seg å kjøre bordet hjem for meg, og det helt gratis. Juhu, jeg fikk meg nytt bord. Men, trehvitt kunne jeg jo selvfølgelig ikke ha det.... Så bordet ble plassert i garasjen, for en hard omgang med pussing grunning og maling. Jeg trodde selvfølgelig jeg skulle vinne å bli ferdig med oppussing av bord før kong vinter nådde hit. Men, dengang ei.... Frostnettene kom fortere enn oppussingsprosjektet nådde mål. Så nå er bordet kommet i hus, og står helt ille plassert midt på stuegolvet, på en veldig vakker grønn pressening... Hmmmmm, sier seg vel selv at det egentlig ikke er så veldig koselig med besøk her i huset... :(  Må tro dette endrer seg iløpet av morgendagen... Tror nok jeg må kline på enda et eller to strøk med maling før det kan flyttes over til kjøkkenavdelingen. Men, det blir! Bilder kommer under oppussing linken til høyre på siden.. :)

Vel vel, nå lokker åndenes makt. Ha en riktig fin søndagskveld... Tuddelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar