tirsdag 25. oktober 2011

Atter et huleprosjekt er nesten i mål...

Som de fleste som kjenner meg vet, så er jeg IKKE tilhenger av møbler kjøpt hos disse møbelgigantene som Skeidar, Bohus, Møbelringen, m.fl. Neida, jeg synes gode gammeldagse brukthandlere, gjenbruksbutikker og ikke minst kjellerne til mine venner og slektninger er langt mer spennende.... Jeg har simpelthen dilla på å pusse opp gamle møbler. Men, noen ganger trenger man faktisk ei symaskin for å fulføre deler av prosjektene sine... Som jeg oppdaget litt brått i ettermiddag. Desverre takket min nyinvesterte AEG maskin for laget, etter bare to mnd. i hus. Den skal jeg klage/reklamere på, nemlig! Så nå legger maddamen seg i sparinga, for på januarsalg SKAL det investeres i splitter ny BERNINA maskin! Så det så!

Vel, her er mitt nyeste tilskudd i gjenbruksfamilien...
Jepp, en skikkelig "retro" tv - benk. I gjennomført 80 - tallsstil. Med hylle og skuff, og ikke minst STORE treknotter. Veldig lekker. Denne fikk jeg gratis av en klassekamerat av min yngste datter. Gratis klinger så godt i mine øre... Vel, her er det halvferdige resultatet....
Ikke dummen dette? Jeg snudde hylla opp/ned, for da fikk jeg senket den nesten 7 cm, og vips, så fikk stereoen en plass opp fra gulvet.. (Hihi, der lurte jeg hybelelgene godt... Her i huset er det tango på stuegulvet, når hybelelgene prøver å lure støvsugeren.) Så var det den forgrömmade Symaskina da... Den som hadde akutt sømsvikt i kveld... (Tror ikke det finnes medisiner mot dette...) Den hindret meg nemlig i å få sydd gardiner til tv/stereo - benken min... Grrrrrr... Men, i morgen skal jeg nok fikse den saken. Jeg henter mammas nesten 30 år gamle BERNINA maskin! Så bilde kommer vel etterhvert.. Tuddelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar