torsdag 25. august 2011

Malemestern's pc - strøk.... :)

Jaja, i dag har jeg hatt en hektisk dag, med jobb, sykehustransport, middag, handling og ikke minst, maling. Jippi! Er godt igang med maling av kista mi nå... Så den er farlig lekker der den står, med blå maskeringstape i hytt og gevær, ferdig grunnet med heftgrunn og det første malingsstrøket, av i allefall 3.... Er ikke helt sikker på om jeg blir helt fornøyd. Men, det kan være maskeringstapen som gir kista så lite attraktivt utseende.... Hmmmm, blir spennende å se på lørdag, for da skal det hvite være ferdig... Da gjenstår bare detaljene... ;) Vel vel, må vel ta meg av min håpefulle 15 - åring... Knoter vel litt mer siden tenker jeg... :) Og kanskje jeg husker å ta bilde av kista mi...
Tuddelu.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar