mandag 11. oktober 2010

Manda' mårra blues...

Jaja, da var det endelig mandag igjen, og jeg har to herlige uker forran meg... Jeg har nemmelig FERIE! Åh, det skal bli så godt med litt "Eva-tid" den første uka, så litt familie-tid den andre, for da er det høstferie... Herlig! Hadde ikke alle framtidsplanene og oppussingsprosjektene tatt så mye tid og penger, så tror jeg sannelig vi skulle spandert på oss en riktig god liten sydentur denne høstferien. Men, nå må den turen settes på vent, i allefall for ei stund. Men, jeg er vel egentlig glad for at situasjonen er som den er, og at jeg MÅ spare for å få utført mine prosjekter. Tenke seg til så kjedelig det hadde vært om en hadde hatt så mye penger at en kunne leid inn håndtverkere til å utføre jobben for seg? Huff, ikke deltatt på noe selv? Nei, takke meg til å spare opp til egne prosjekter, utføre jobben selv, så spare til neste prosjekt... Det er jo så gøy! Bare det å få lov til å være med på prosessen , planlegge hvordan ting skal bli, prøve og feile, før en endelig lykkes.. Det er toppers! Og etterpå kan en kjenne på at dette kan jeg, jeg klarte det, ingenting er umulig! Det er nesten det beste!

Vel. Nå er det tid for en liten kopp kaffe, og kanskje litt mat? Åhhhhh, så deilig med litt ferie, virkelig ha tid til å nyte morgenstunden, hmmmmmmm, kanskje til og med ha tid til å kjenne hva slags pålegg en har på brødskiva. Mmmmmm, godt ja. Ønsker alle en flott mandag! Tuddelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar