lørdag 9. oktober 2010

Lørdag igjen.

Så var det endelig lørdag igjen, og arbeidshelga mi går mot slutten. En smule energiløs i dag, litt rydding her hjemme etter jobb, så boff - måtte bare innta horisontalen... Men, er da endelig oppe å går igjen. Så snart skal den lille familie innta lørdagskosestunden... Det blir så godt! Krølle seg sammen med litt lørdagsgodt (hehe egentlig er det kims fredagsmix) og noen glass cola. Har vært flink en to/tre uker nå, ikke noe cola... Sannelig på tide med en feiring. Det er bra det, for en colaoman.

Har noen ideer til hobbyaktivitet også, så nå ønsker jeg meg et serveringsbrett i ubehandla tre. Vet bare ikke helt hvor jeg kan finne noe sånt enda. Har tenkt at det skal dekoreres i samme stil som blomsterkassen jeg har laget. Det er så gøy! Gjør ikke noe om brettet er gammelt, så treverket har begynt å gråne. Da får det litt den samme sjarmen som blomsterkassen. Holder på med noen små lerretsbilder i samme stil også, så de må vel henges på veggen ved blomsterkassen de også. Trenger bare noen små søte rim/dikt eller ordtak som skal skrives på. Synes det er så fint med disse emaljeskiltene som er så populære nå. Må prøve å finne tekster som har litt samme sjanger som dem. Det kan bli bra tror jeg. Kanskje "Home is where youre story begins." Eller "Love capture us in a moment, and changes us forever!" Eller kanskje bare "Bestemors hage" eller "Rose garden"... Hmmm, må sikkert grubble litt på den tenker jeg. Får vel ønske meg noen tekstforslag også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar