torsdag 7. oktober 2010

En sommer er over...

Jaja, så har da denne dagen også gått.... Hærlig! Topp vær i dag, så nå har jeg fått malt både verandadør og vinduskarmer, og gelenderet på verandaen. Det blir så lekkert, med hvitt fint hus. Lurer på om jeg skal finne på noe lurt med vindus lemmene jeg hadde rundt vinduene før jeg malte huset? Hmmmm, kanskje de kan bli en fin skjermvegg, bare jeg setter på noen støttestolper m/ bein og hengsler, så kan de helt sikkert fungere godt som innsyns skjerming... Kanskje jeg kan dekorere med litt ståltråd og noen klesklyper? Da burde det holde for å henge opp noen bilder, eller kort... Åh, det er så godt å ha noe å henge fingrene i. Må vel snart begynne å pusse opp betongkjelleren også, og det kan bli en spennende oppgave. Gleder meg til å ta fatt på den. Har heldigvis to uker ferie, så litt av den må brukes på prosjekt hus. Vel, det ordner seg sikkert, men nå skal en sliten dame finne sengen sin, for i morgen er det en ny dag, og den skal fylles med latter og glede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar